cynamonka ancymonek

rodzica i synka przypadki

Sunday, September 24, 2006

HORMONY..



odstawilam te prochy...

i dobrze

bo moge juz zamknac wytwornie kaszanki, nawet zaczynam sie czuc lepiej, bo juz mialam takie dni ze nic mi sie nie chcialo i na nic nie mialam sily.

nic dziwnego...no ile tak mozna sie wykrwawiac ?

ale pierwszy dzien bez prochow to mialam niezle akcje

od samego rana plaklam

a ze uznalam ze glupio tak ryczec bez powodu

to plaklam bo Piotrek nie uslyszlam jak go wolalam, bo nie podoba mi sie sufit, bo go zrobili na szaro a nie na bialo, a bo przeciez tyle dzieci gloduje itd

no caly dzien przewylam

a jeszcze do tego zadzwonila do Piotrka jakas panienka, ktora on poznal w autobusie i poprosila, zeby przyjechal do jej domu i naprawil jej kopmuter

no to wtedy juz w ogole wlaczyla mi sie syrena...

nie to zebym nie ufala Piotrkowi, ja mu naprawde ufam, ja poprostu nie ufam babom

szczegolnie jego kolezankom

mialam przyklad jednej z nich...na pozegnaniu, ktore Piotrek zrobil przed wyjazdem
akurat byla kobiecina, ktorej wczesniej nie poznalam

ja tu prawda usmiech naokolo glowy, wyciagam do niej lapke, buzi buzi, robie herbatki a ona przy mnie do Piotrka
- no co Ty?? jedziesz do lasu i wieziesz ze soba drzewo???

najpierw to nie zajarzylam do czego ta panienka pije, bo jakos trudno mi bylo uwierzyc ze ona sama rozumie to co powiedziala i to jeszcze w mojej obecnosci

ale ona jak najbardziej wiedziala co mowi

zanim sie otrzasnelam z szoku ze mozna byc taka ...
to juz bylo za pozno zeby jej wyrwac te farbowane blad klaki ze lba

a pozniej pojechalismy na jakies wesele
siedzimy kulturalnie i jemy sobie rosolek

nagle jakas lala z powiewajacym wlosem ( nastepna kolezanka Piotrka) podchodzi do niego, odchyla mu glowe do tylu i na MOICH oczach caluje go w usta

szczeka moja to z pol godziny nurzala sie w rosolku razem z kluskami wiejskimi w takim bylam szoku

a co moj Piotrek ?

wcale nie dal jej z banki, nie utopil w rosole, nie udusil kluskami(wiejskimi), nie wyrwal polowy klakow tylko sie zdziwil i wrocil spokojnie do jedzenia rosolu ( zeby nie wystygl)

no prosze Panstwa to ja tu juz mialam jakis tik nerwowy i trzymajac w rece noz mialam ochote go wbic miedzy lopatki tej powiewajacej

i jak za chwile zobaczylam jak ona sie do Piotrka migdali to przysiegam ze szlam, zeby ja kapnac w dupe i to tak az po koniec obcasa

ale w drodze zatrzymala mnie panna mloda
-nie bij jej, bo ona to lubi - mowi - mojego mez tez podrywa

chryste co za baby !!??

moja mama mowila
- facet z kobieta to facet swiety, nawet lypnac okiem na niego nie wypada...
ze wzgledu na szacunek do siebie, do tego mezczyzny a przede wszystkim do kobiety z ktora przyszedl...bo jakas solidarnoc jajnikow musi byc

pfff
jasne, solidarnoc jajnikow!!


no powiewajaca to pewnie nie wiedziala nawet ze posiada cos takiego jak jajniki

i na wspomnienie o nich zapewne zapytalby z czym to sie je, z frytkami moja droga, kurwa mac!!

no i owszem Piotrek zawsze mowi ze prosze pani tu Andzia i Paszczak w domu...

ale niektore kobity przejawiaja zadzwiajaca gluchote okazjonalna

no i musialam facetowi strzelic pogawedke na temat kobiet bez jajnikow moralnych

po takiej pogawedce facet wygladal jak przekrecony przez wyciskarke do pomaranczy firmy Andzia

no i tak przygotowany moze jutro jechac naprawiac ten komputer jeszcze tylko dzis kupie jakis gaz lzawiacy albo paralizator

z instrukcja obslugi " uzyc jak zacznie machac cyckami przed nosem" hehehe

no naprawde... a dzis mam dzien glupawki :P

5 Comments:

  • At 12:39 PM, Anonymous Jutta said…

    Biedny ten Piotrek, baby sie na niego rzucaja :(
    A tej blondynce trzeba bylo kluska przez leb to by sie odczepila !

     
  • At 6:51 PM, Anonymous ania-usa said…

    Trzeba miec oczy i uszy caly czas otwarte! Ciesz sie ancymonku ze Twoj Slubny ma takie branie. Tylko oczy szeroko otwatre trzymaj:)

     
  • At 1:49 AM, Anonymous dorcia65 said…

    Tylko Ty możesz taką instrukcję obsługi wymyśleć:)

     
  • At 1:49 PM, Anonymous iksinska said…

    no i co zrobiłaś z włosami?
    ścięłaś, czy nie
    przy okazji sobie ciebie obejrzałam,no ty nie z mojej wsi ;)
    ale ciekawi mnie gdzie mieszkałaś skoro w moim rewirze ;)
    ale za to, mogę wejśc w spółkę przy produkcji kaszanki ;D nie łykam piguł, chyba mam naturalny(?) nadmiar jakiegoś hormonu, bo przeciekam i jestem krwawa mery :S

    ale Filip, to ślicznota (tfu tfu)
    ach te oczka :)

     
  • At 2:44 PM, Anonymous harry122 said…

    Wiesz co wracaj na bloxa bo normalnie Twoje teksty sie marnują na tym smętnym odludziu. Czy ty za grosz ekshibicjonizmu w sobie nie masz? :))) przenioslkas sie bo niby zjec mialo byc duzo i co???? jedno na wpis??/ to ja też wstawiam jedno na wpis i to duzo większe blox mi sie nie zapchaL. A co do babów ... to chłopy też nie lepsze :))))

     

Post a Comment

<< Home