cynamonka ancymonek

rodzica i synka przypadki

Wednesday, August 16, 2006

2 MIESIACE, SZCZEPIONKA, ALERGIA I ANTYKONCEPCJA


sporo tego a wszystko w jeden dzien prawie sie stalo

14 moje szczescie skonczylo 2 miesiace...

tylko dwa miesiace albo az ...sama nie wiem, ale wiem na pewno ze nigdy nie spodziewalam sie ze bede kogos kochac tak bardzo mocno ze az niewyobrazalnie

chyba trzeba mnie leczyc, chociaz ja wcale nie chce

osiagnelam rekordowa szybkosc w sprzataniu ogolnym mieszkania i robienia obiadu

pomimo ze maly jest grzeczny i nie placze, mam czas na wszystko to nawet jak spi wole lezec kolo niego i patrzec jak sie usmiecha przez sen...albo jak sobie lezy i gada na caly glos :)

a tu w listopadzie przayjezdza Piotrka mama

ciesze sie ogromnie...

tylko ze to zonacza dla mnie koniecznosc powrotu do pracy i rozpoczecie szkoly

no i z tego tez sie ciesze, tylko ze w tym czasie nie bedzie mnie calymi dniami w domu

a maly akurat zacznie 5 miesiecy, wiec pewnie ominie mnie jego pierwszy kroczek i pewnie jego pierwsze slowo to nie bedzie mama tylko babcia, albo daj...stawiam na daj :)

i plakac mi sie chce normalnie na sama mysl o tym

zobaczymy do listopada jeszcze troche czasu zostalo wiec spedzam go jak najwiecej z malym

15 poszlismy na ta cholerna szczepionke
jeden zastrzyk w jedna noge, drugi w druga- domiesniowo

jezu juz o 5 rano nie spalam tak sie denerwowalam, doktor mial racje z ta melisa
powinnam wypic nie herbatke a caly beczkowoz

trzymalalismy z Piotrkiem malucha jak bym kluty, ja na wszelki wypadek zamknelam oczy

maly krzyczal raczej okropnie glosno niz dlugo, bo wystarczylo ze wzialam go na rece i juz placz ucichl

a juz cycek zalatwil sprawe i po chwili malutki pochrapywal cichow wozku
-moze troszke marudzic wieczorem - ostrzegl lekarz- ale do jutra przejdzie

marudzic ??? pfff ale o tym pozjniej...jedziemy kolejno

no wiec korzystajac z okazji pokazalam lekarzowi swoje plecy

bo mnie wysypalo, mniej wiecej z tydzien, dwa po powrocie ze szpitala...przy karmieniu swedzi jakby oblazlo mnie stado tybetanskich pchel i wszystkie maja po tysiac nozek i naraz tymi nozkami machaja

a tu obie rece zajete trzymaniem malego

oprocz pchel, co jakis czas tuz przed karmieniem mam potworne bole glowy

normalnie peka w szwach

a do tego jak tylko zaczynam karmic cieknie mi z nosa

koncze karmic i chwilke pozniej wszystko ustaje
z madrego internetu i kilku kisazek wyczytalam ze to normalne objawy przy uczeleniu na hormon ktory jest niezbedny do produkcji mleka

jednym slowem jestem uczulona na siebie

z owych madrych ksiazek wynika ze powinnam zazyc histamine, ale chcialam jeszcze zapytac lekarza

przesuwa dlonia mi po plecach, lekko drapie
- oooooo....- jeszcze troche niech Pan tak podrapie - stekam wyginajac grzbiet

lekarz drapie mocniej
-Piotrek niech Cie drapie - smieje sie lekarz
jesli chodzi o drapanie to mi to bez roznicy, swedzi okropnie

- nie jest takz zleee- mowi lekarz drapiac
-jak to nie jest!!?? - krzycze oburzona- przeciez plecy powinny byc gladziutkie jak satyna, a nie jak papier scierny !!
-masz poprostu wrazliwa skore, musisz sie mniej myc, tak tylko ochlapac i nie uzywac mydla...- zarzadzil

no prosze...nie myc sie...dlaczego nie chodzilam do tego lekarza jak bym mala i mialam wodowstret ??

dobra, jak dla mnie to to jest uczulenie a nie kwestia mycia

ale akurat przyjal nas bez umawiania sie poza kolejka, wiec trza sie streszczac a tu jeszcze jedna wazna sprawa

antykoncepcja

bo od kiedy Piotrek dowiedzial sie ze po porodzie najlatwiej zajsc to nawet calowac go zabardzo nie moge

a ze srodkow antykoncepcyjnych to zgadza sie uzywac tylko szklanke wody

zamiast...

i taka oto jestem zdruzgotana, chce mi sie sexu, nogi wiaze w osemki zeby tylko przetrzymac, na widok Piotrka podniecam sie tak ze mi mleko sika na wszystkie strony ...tak siii siii sii powaznie

szlak by to trafil, jak tu sie kochac, jak mozna sie utopic od tego sikajacego mleka

no i w koncu pytamy lekarza

lekarz gada o tabletkach, mnie bardziej intereuje ten hormon co go sie wszywa pod skore na ramieniu

- a co ze spiralka- pyta Piotrek
spojrzalam na niego spod oka, srarka pomyslalam, ciekawe czy on bylby taki chetny zeby mu jakies sprezyny wsadzali do dupy!

faceci to chyba mysla ze dla nas to jest szczyt przyjemnosci rozkladac nogi przed lekarzami, a juz orgazmu dostajemy i to wielokrotnego jak nam wsadzaja tam jakies cholerne szczycpce zeby zamontowac w srodku jakas pierdolona sprezyne

stanelo na specjalnych tabletach w czasie gdy karmie a pozniej zaszyja mnie :)

znaczy sie wszyja w ramie ten plastik z hormonem

no i nareszcie szalej dusza piekla nie ma, bo juz pol roku mam celibat...

juz doszlo do tego ze jak wczoraj wrocil z pracy zmeczony, brodny i smierdzacy tak, ze muchy w locie padaly
to mi sie marzylo zwalic go na podloge, zerwac te smierdzace szmatki i ...no wlasnie...nie wiem co , ale cos okropnie zboczonego

dobra koniec z tym sexem, biore tabletki , cwicze zeby ladniej wygladac na inauguracji i za dwa tygodnie zaczne nadrabiac zaleglosci

a co do szczepionki to maly spal mi ladnie az do powrotu do domu

a w domu istne pieklo

normalnie maly nie placze, jak cos mu sie nie podoba to kweka albo pokrzykuje tak smiesznie, a teraz...

temperatura , buzia czerwona, paszcza w maxymalnym rozwarciu , glos na wyzynach mozliwosci, krokodyle lzy

w lozeczku zle, w wozku jeszcze gorzej, no to go nosilam

on plakal , ja plaklam, a Piotrek biegal i szukal calodobowej apteki zeby kupic panadol

bo ja madra glowa nie kupilam, w szpitalu maly tez mial szczepionke i nie mial zadnych objawow..wiec stwierdzilam ze nie bedzie potrzebny panadol

za dwa miesiace nastepne szczepienie, teraz jkestem zabezpieczona :)

koniec gledzenia...pedze zwiedzac Wasze blogi

8 Comments:

  • At 1:43 AM, Anonymous harry122 said…

    hahaha aleś spragniona :))) a posikiwanie mlekiem fajne jest ... (chyba zboczony jestem ) :)))

     
  • At 7:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    moim zdaniem z pleckami, to lekarz ma racje...
    a ta cała fizjologia, to dolegliwa jest...i karmienie piersią wcale nie zabezpiecza, czego osobiscie doswiadczylam...
    nie umiem sie porzadnie zalogowac..ale pozdrawiam: ti_grin

     
  • At 11:04 AM, Anonymous Jutta said…

    Czy oprocz goraczki Filipkowi spuchlo miejsce po szczepionce ? bo wiesz, stosuje sie oklady z sody oczyszczonej i zimnej wody + gazik, To ochladza i zmniejsza opuchlizne.

    A z tym seksem to uwazaj bo zamiast do pracy pojdziesz na drugi macierzyński :)

     
  • At 1:07 PM, Anonymous Rosaa said…

    Melduję sie:)))

     
  • At 5:48 AM, Anonymous harry122 said…

    Czy cynamon kótry mnie wizytował to Cynamonka czy jej mąż Cynamon :)

     
  • At 7:23 AM, Blogger olencjana said…

    uoezu... z tym celibatem to mam podobnie i lacze sie w bolu ;)

     
  • At 1:11 AM, Anonymous annah11 said…

    :) Wpadlam tutaj. Biedny Filip, mam nadzieje, ze juz lepiej sie czuje.
    Trzymajcie sie, pozdrawiam serdecznie

     
  • At 7:58 PM, Anonymous ania-usa said…

    Usmialam sie serdecznie, szczegolnie z Twoich zapedow do sexowania ze smierdzacym mezem:)

     

Post a Comment

<< Home