cynamonka ancymonek

rodzica i synka przypadki

Wednesday, July 26, 2006

klapouchy


mlody czlowiek zawija sobie prawe ucho...

raczka lapie za uszysko i sklada na pol...

lezy na lozku , skreca glowe w bok i to ucho bum... zwija sie prawie w rulonik

- zobaczysz...- strasza wszystkie babcie sztuk dwie- bedzie mial odstajace uszy!!!

chyba jedno, bo drugie calkiem jest w pozadku

-no zrob cos!!- to znow babcie

ok

zrobie cos

nalozylam mlodemu czlowiekowi czapeczke

zagladam pod nia za chwile ...

odchylam rabeczek

i co widze ??

ucho jak faworek zwiniete...

- synek!!- groze mu marchewka...bo jadlam akuratnie- bo bedziesz klapouchy!! albo uszatek...rozumiem dwa odstajace ucha...ale jedno???

mlody czlowiek szczerzy dziasla jakby rozumial i nabijal sie z wlasnej osobistej matki!!

-no! - zatrzymuje marchewke mu przed nosem i z grozna mina probuje zastraszenia- bo Ci przybije gwozdziem ucho do glowy!!

mlody czlowiek spogladajac na marchewke robi zeza

-hej- zabieram marchewke i wkladam do pyska (mojego) -nie lob sesa!! - krzycze z pelna paszcza

ok ...czapka jest do dupy...choc miala byc do glowy

moze tasma ??

bo mlody tez smoczka co chwila wypluwa i krzyczy zly ...to my biegniemy malo co nog nie polamiem, zeby mu tego smoczka wetknac w paszcze a on za chwile znow robi plucie smoczkiem na odleglosc i znow wrzask...

-zobaczysz- grozi smoczkiem Piotrek- jak bedziesz wypluwal to Ci tasma przykleje!!

-to moze by go tak naokolo glowy, razem z uszami ?-proponuje

nie ?? no ale dlaczego ??
tasma sie skonczyla?? no ale dlaczego ?
aaa kota obklejales??
no ale po co ??
zeby nie pekl???
(hyhy kto zna ten kawal bedzie wiedzial o co biega)

ok nie ma tasmy to trzeba inaczej

nalozylam mu opaske...Piotrek trzyma malego czlowieka i patrzy jak na kosmite

- glowa mu sie odksztalci od tej opaski- mowi tonem znawcy

rece opadaja

- no to bedzie mial odstajace ucho!! -tupie noga

- hehe albo moze nie- mam szatanski plan

no czyz on nie wyglada uroczo :)))

gwozdz to nie byl dobry pomysl, bo rdza by sie wdala

tasma zuzyta na kota

opaska glowe odksztalca...

no a to jak znalazl

mine ma nie wesola chyba w niedlugim czasie maly czlowiek sie zemsci

zostane zapewne obrezygana, obsrana i obsikana

zadna mi tam nowosc...pfff

ps te nozki za malym czlowiekiem naleza do duzego czlowieka...nie zeby moje takie zarosniete

zebyscie sobie nie pomysleli ze u nas taka dluga zima

nie

ale zgrabne ma nozki nie ?
:))

12 Comments:

  • At 3:55 AM, Blogger konus.blox said…

    przecudny ten narzeczony mojej małej, a pomysł z uchem...tylko ty mogłas taki szał mody wykombinować, gratuluje pomysłu :)z gwoździem chyba by tak uroczo nie wyglądał;)

     
  • At 7:45 AM, Anonymous Jutta said…

    Matko ! ales mu wielkie uszy dorobila !
    Filip wyglada cudownie, jak zawsze :) ale nie pokazuj mu tych zdjec w przyszlosci bo sie napewno zemsci !

     
  • At 11:34 AM, Blogger olencjana said…

    no po prostu aniolek ;)

     
  • At 2:29 PM, Anonymous nirvana9 said…

    Anka!jaki on duży i sliczny,zanim zaczęłam czytać,to myslałam,ze to jakiś"kogucik-podrzutek"..znaczy znajomy.rosnie chłopisko:)))
    Pszczoła tez tak miała,ale baba to może włosy zapuscic i przysłonić;)nie ma odstajacych..na szczęście:
    U nas chyba cieplej niz u was...ufff

     
  • At 3:34 PM, Anonymous Anka z Blacktown said…

    Chyba prawie kazdy maluch cos z uszkami robi. Moja panienka tez sobie uszki zawijala.
    Teraz jakos w doroslym zyciu te uszy zle nie wygladaja.
    Filip uroczy.
    Pozdrawiam cala Trojke

     
  • At 1:59 AM, Anonymous qnob said…

    Hello!
    Mały wygląda jak gangsta !

    Pozdrawiam w tym dziewiczym jak dla mnie wpisie :)

     
  • At 8:22 AM, Anonymous iksinska said…

    a daj dziecku spokój, jak ma genetycznie zaprogramowane odstające uszy, to nic nie pomoże

    mnie babce ścigały za to śpi na jednym boku i mu się głowa odkształci,
    akurat ;D

    apeluję, nie męczyc przystojniaka !!!
    ;)

     
  • At 7:01 AM, Anonymous harry122 said…

    wrócilem i musze sie w to wszytsko wczytac :)

     
  • At 5:28 AM, Anonymous splocik said…

    Muszę przyznać, że super twarzowa ta przepaska.
    Pozdrowionka.

     
  • At 4:09 PM, Anonymous harry122 said…

    Przyjzralem sie zdjeciu i kciukom na ubranku... i ... kurcze... ale to okruszek jest

     
  • At 9:28 AM, Anonymous dorcia65 said…

    Śliczny...:)

     
  • At 5:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tak, pewnie tak jest

     

Post a Comment

<< Home